Obligada al sexe
Tinc novio des de fa anys. El cas és que vam trigar molts mesos en follar perquè no em sentia preparada, fins que ho vam fer. Tot va anar bé i des de llavors hem tingut sexe regularment. El cas és que un dia no tenia ganes de fer-ho perquè havia passat un mal dia, però ell sí que volia perquè estaríem uns dies sense veure’ns. Em vaig sentir com obligada, perquè em va fotre la xapa i al final em vaig acabar traient la roba inconscientment mentre discutia quedant-me en roba interior. Al final me la va acabar traient ell sol dient “si en el fons vols, que sinó després t’arrepentiras” i em va ficar els dits de cop. No estava gens lubricada però no em sortia dir-li res, després em va girar d’esquenes i em va penetrar super fort, durant molta estona sense parar. Mai m’havia follat tan intensament, o almenys ho vaig sentir així perquè estava super bloquejada, costava molt que m’entrés i no va parar de forçar-ho fins que va arribar al fons. Em vaig enfadar i vaig acabar plorant perq havia passat un dia de merda i follar sense ganes és sentir-se violada, i em va dir un “amb lo guarra que ets hauries de voler follar sempre”. Mai m’havia insultat ni dit res així, després em va dir que era broma i que li encanta que sigui així. Des de llavors que tinc pensaments una mica dolents, però és que me l’estimo molt... Què en penseu??
Laura Centellas

Hola,
La situació que ens expliques és una agressió sexual, una relació sexual no consentida és una violació encara que sigui la nostra parella la que ho provoca.
Et diríem que és gravíssim, és bo que poguessis dir-li que "follar sense ganes és sentir-se violada".
Si en el sexe hi ha un "no", és NO, si no hi ha un "sí" també és un NO. Només un "sí" és SÍ.
No sabem si has pogut parlar amb ell, entenem que l'estimis però no justifica el que va fer. Això NO pot tornar a passar i li has de fer saber. Si no ho entèn, aleshores hauras de decidir si vols estar amb una persona que no respecta la teva voluntat i el que tu sents.
El primer que es trenca quan això passa és la confiança i d'aquí possiblement vinguin aquests pensaments dolents que dius.
T'enviem una abraçada enorme i estem aquí pel que necessitis, gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas