la meva novia i yo
La meva novia i yo volem tenir relaciosnsexuals pero no se a quina edat esta bè si tenim diferents edats quina seria la millor pels dos, tenint en compte que encara anem al institut
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una edat ideal per a tenir la primera relació sexual compartida. Dependrà del que vulgueu i de la vostra decisió. És important que valoreu en funció de si considereu que hi ha confiança amb l'altre persona, que si canvieu d'opinió a mig camí, no passa res, que hagueu parlat de què us agrada i què no, que tingueu un espai segur on estigueu tranquils i sense interrupcions, que tingueu preservatius i sobretot que no hi hagi por, és lògic estar neguitos/a, ja que les primeres vegades sempre ens posen una mica nervioses/os però si hi ha comunicació, anireu agafant confiança i sentint-vos més segurs.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas