Vagina tancada?
Bon dia!
Us explico... semblarà super estrany però sembla que no tingui vagina. M’he observat amb un mirall i a on se suposa que és l’entrada hi ha com una “boleta” de color carn. Un dia vaig intentar posar-me un tampó i no em va entrar, tot i que estava super nerviosa. Em fa cosa posar-me els dits. Em fa molta ràbia perq m’encantaria tenir relacions i he tingut oportunitats però em frena molt això, i sempre macabo apartant. No vull que m’hagin d’operar ni res tinc moltíssima fobia... És estrany no? Però si tinc la regla, se suposa que haig de tenir vagina.
Gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Per nosaltres i des d'aquí ens és molt complicat poder saber què és exactament això que has observat a l'entrada de la vagina. La nostra recomanació seria que la llevadora o ginecòloga pogués fer una valoració i determinar si tot està correctament.
Entenem que et faci ràbia, por i potser també vergonya, però veuràs com et quedes molt més tranquil·la si ho poden revisar.
Una opció seria, esperar a que el confinament acabi, i anar a la Tarda Jove del CAP del teu municipi perquè puguin atendre't. Si no pots esperar, millor que truquis abans, perquè siguin ells com precedir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas