Regla
Hola! Ja dos anys o així la regla em va desapareixer durant uns quants mesos però després em va tornar regularment. Vaig anar a la ginecologa i no em va detectar res estrany. El cas és que al mes de març ja no m’ha tornat a baixar, i m’he adonat que sempre em passa quan m’aprimo de cop uns quants kilos. Pesava 56 fa tres setmanes aprox i ara 49. Podria ser per això? Em fa cosa perquè no vull haver d’engreixar-me pel fet que em torni la regla però no entenc la relació. Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que t’està preocupant. Amb el que ens expliques entenem que últimament la regla t’està apareixent i desapareixent ... La regla, és important mantenir-la, no només per si en un futur volem ser mares, sinó pel nostre cos, ja que ens regula i ens aporta certs beneficis i hormones que necessitem. Pel que el consell que et donem és que vulguis seguir tenint l regla, és necessària per a totes. En una altra circumstància et recomanaríem que anessis una altra vegada al ginecòleg o al metge de capçalera, pel que t’animem a que quan tot això acabi hi vagis.
Per altra banda, tenir una bona relació amb l’alimentació és molt important, els aliments ens aporten nutrients que es converteixen en energia per a que el nostre cos funcioni, pel que si estàs reduint kg fes-ho de manera saludable amb dieta especifica per tu dissenyada per un professional i amb supervisió d’aquest. Tenir una bona relació amb l’alimentació és menjar de tot, tots els aliments són importants i ens aporten diferents nutrients que el nostre cos necessita.
Comentar-te també, que des de l’Associació contra l’Anorèxia i la Bulímia estem oferint un servei gratuït via telefònica, per a qualsevol consulta que ens vulgueu fer: 93 454 91 09.
Una abraçada molt forta i ànims en aquests dies de confinament!
La Laura Centellas