pares
Estic farta de que els meus pares puguin tenir les meves converses de whatssap i de instagram al seu movil, no se com s'ho han fet pero tenen tot el que parlo. Estic molt i molt farta perqueè no tic intimitat i no se que puc fer enserio. Alfgu em podria judar siusplau?
Laura Centellas

Hola!
Tens dret a la intimitat, però ells també han d'assegurar-se que estàs bé i que no estàs vivint cap situació incòmode o d'assetjament, per exemple. És la seva manera de protegir-te.
Intenta parlar amb ells i buscar algun tipus de pacte sobre el mòbil o les xarxes... però si volen canviar res... serà la seva decisió i l'hauràs d'acceptar. De moment les normes les posen les persones adultes responsables, per molt que no ens semblin bé.
Em sap greu donar-te aquesta resposta, ja que l'únic que pots fer és parlar-ho i intentar arribar a un altre tipus d'acord... a veure si tens sort!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas