relació amb el meu nòvio.
Hola! Mira sóc una nena del pla de l'estany i tinc 13 anys. Fa bastant que estic amb el meu nòvio però hem quedat nomes 2 vegades perquè em fa cosa que s'enterin els meus pares. El tema es que una setmana en que els meus dos pares treballaven de tardes jo vaig quedar amb ell. El primer dia tot va sortir bé, però el segon la meva mare em va trucar i s'en va donar conta. No li va sentar gens bé lo que habia fet la veritat, però el tema es que nose si no li va agradar el fet de que hagués quedat amb un noi o el fet d'haver estat quedant fora de casa quan ella es pensava que jo estava a casa. La qüestió es que jo me l'estimo molt i ara quan passi això del confinament vull quedar amb ell, però clar no se com fer-ho per quedar amb ell i es que em fa moltissima cosa dir-li a la meva mare i al meu pare ja que crec que mai més erà lo mateix a casa serà com raro. Jo crec que pensen que sóc massa petita per tenir novio o algo per l'estil, però jo estic molt agust amb ell.Però es que tampoc m'agradaria estar tota la vida a amagades i els seus pares ja ho saben i em coneixen fins i tot.Això per mi es molt difícil, si algú em pugués ajudar ho agrairia moltíssim gràcies!!!!!!
Laura Centellas

Hola!!
Crec que tu mateixa ets conscient que la millor solució és explicar-ho als teus pares. Sé que fa vergonya i fins i tot una mica de por la seva resposta, però és la millor opció per poder quedar amb ell sense fer-ho d'amagat, no trobes?
Els teus pares també estan aprenent amb tu, i eren conscients que en algun moment voldries quedar amb altres persones i que et vindria de gust tenir parella.... així que, explica com et sents i demana'ls que t'agradari que ho entenguessin.
Finalment, demana perdó per l'engany i veuràs com mica en mica acceptaran que la seva filla té parella ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas