dubte sobre relacions sexuals.
Bones! Sóc una noi de 13 anys que fa temps que estic amb el meu nòvio, uns 5 mesos. Els dos ens estimem molt, pero ens fa com molta vergonya donar com el primer pas. Ell té un any més que jo i em queda't molt poques vegades i quan quedem estem avergonyits. Ell porta molt de temps dient-me a través del mòvil que té moltes ganes de fer-ho però clar jo no ho veig gaire clar, per una part jo també tinc ganes pero no ho acabo de veure clar, també penso que ell en realitat no ho sé si ho té gaire clar. Nose si son els meus pensaments pero em veig com massa petita i crec que tothom parlaria de mi. Nose si m'he explicat bé, però m'agradaría molt que algú em pogués donar el seu punt de vista siusplau. Moltes gràcies!!!!
Laura Centellas

Hola,
Si tens dubtes, potser és millor que no corris i respectis els teus ritmes. Fixeu-vos que és completament lògic que la vostra curiositat sexual augmenti, i tingueu ganes de fer un pas més, però és important que adapteu el ritme a allò que cada un de vosaltres sent que està preparat.
Estaria molt bé que en poguéssiu parlar en el cara a cara, fer front a aquesta vergonya que teniu i que a través de la pantalla us és més fàcil de trencar.
La nostra proposta aniria en la línia de que jugueu, exploreu i aneu a poc a poc, sense presses. Ja arribarà el moment en que sentireu que tots dos esteu llestos per fer un pas més.
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas