Masses dubtes
Hola!
Fa uns 5 anys que vaig passar per una etapa de la meva vida bastant fosca, no per cap problema extern, sinó per mi; No em sentia gens a gust amb mi mateixa (sobretot amb la meva personalitat, cosa que no ha canviat gaire), tenia pors irracionals degut a un petit trauma que vaig tenir, vaig patir un enamorament no correspost que em va fer molt de mal, entre d'altres petites coses. Vaig acabar anant a una psicòloga que crec que em va ajudar en certs aspectes, però per altre banda, com que jo no em sabia explicar, tenia vergonya i tampoc sabia ven be que em passava no vam poder solucionar gaire cosa, a més em vaig obsessionar molt amb ella (a dia d’avui encara no me la puc treure del cap).
Vaig deixar d’anar-hi i pensava que amb el temps m’aniria aclarint, coneixent-me millor a mi mateixa i veient les coses d’una altre manera. Però ja han passat 5 anys i si que es veritat que he millorat en certs aspectes, però encara segueixo tenint la mateixa angoixa d’abans: QUI SÓC? COM SÓC? QUE M’AGRADA?, etc. No se, es que sento que no em conec gens i que no puc ser gens jo quan em comporto amb l'altre gent (sóc molt tímica), em comparo moltíssim i això em fa sentir fatal, no tinc cap relació d'amistat de plena confiança, no he tingut mai parella, etc i crec que sóc molt immadura per la meva edat (en faré 20).
Per altre banda sento que no tinc llibertat amb els meus pares. Visc en un poble petit (no hi tinc cap amic, tots viuen a un poble més gran del costat) i com que no tinc cotxe no puc fer absolutament res si ells no m'hi porten amb cotxe.
En fi, no se quina es la finalitat d'aquesta consulta però em sento molt perduda en aquesta vida i ja en fa molt de temps, es com que no acabo de trobar el meu lloc saps?
Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Veig que hi ha moltes coses que et preocupen i et generen dubtes. Tinc la sensació que tot se t'està fent una muntanya i llavors és més difícil gestionar-ho...
Una de les recomanacions és que tornis a reprendre l'atenció psicològica, ja sigui amb la psicòloga que et va portar fa un temps o amb una altra professional. Busca ajuda ajuda externa per aclarir aquetes dificultats i treballar aquests entrebans que expliques.
Hi ha una part de les preguntes que potser mai acabaràs de resoldre, com la pregunta: "qui sóc?" ja que és una de les grans preguntes de la humanitat, però potser sí que et pot ajudar a perdre la por a agafar les regnes de la teva vida i a prendre decisions!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico
La Laura Centellas