ejacular
El meu novio sòl tardar moltíssim en ejacular, en veritat la gran majoria de cops ni acaba (per a acabar s’ha de masturbar). Algun cop ell ha deixat caure que es masturba bastant (molts cops ho fa perquè està nerviós i no pot dormir) i em preocupa que ara amb la quarantena, estant també neguitós es masturbi molt més i em preocupa molt que perdi encara mes la sensibilitat quan jo veia que últimament estava millorant una mica.
Tot aquest tema fa que el sexe sigui cansadíssim i que ningun dels dos es arribi al orgasme i no sé com dir-li, quan ens veiem a poder ser, i a bones, que no es masturbi tant ( a més s’ho fa malament). S’ha acostumat a una forma que si jo li faig no sent res, mai s’ha corregut ni fent-li oral ni masturbant-lo jo. No se si està acostumat a només acabar amb la seva mà, o al porno, o la costum a fer-ho sense condó amb anteriors parelles, no sé... Estic molt cansada i necessito ajuda.
Que puc fer o dirli? Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Un costum pot ser que afecti a la resposta sexual humana però mastubar-se molt o de la mateixa manera no dessensibilitza el penis.
Ens falta molta informació per saber per què el teu novio no ejacula quan practiqueu sexe junts però sí ejacula quan es masturba ell.
Seria interessant saber si està operat de fimosi. Sovint els nois que necessiten aquesta intervenció necessiten una estimulació MOLT intensa, ràpida i concreta per a arribar a l'orgasme i ejacular.
Normalment una operació de fimosi es fa quan la pell del penis en erecció no descendeix del tot i no permet que el glande estigui a l'exterior. Si això passa, aleshores, en general cal una operació de fimosi.
També podria ser que ja estigués intervingut i tingui alguna cicatriu mal curada.
El millor seria que l'explorés un metge.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas