ns que posar
Hola, ja fa uns mesos que estic com perduda, que no em sento be amb mi mateixa. Crec que pateixo ansietat pero tampoc ho se molt be. Vaig com a epoques, hi ha dies que estic fatal hi despres uns dies que estic normal ni molt feliç ni malament, vaig tirant. Em preocupa estar aixi perque es com que tot m'agobia. A part a mi sempre que em passa alguna cosa mai l'explico, sempre m'ho guardo per mi fins que hi ha dies que no puc mes.
Hauria d'anar amb un psicòleg?
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
Aquests dies és natural que estiguem una mica més pendents de com estem i com ens trobem. Forma part de tota l'angoixa general que crea una situació d'alarma. Tot i així, si ets una persona que comparteix poc les seves emocions... potser necessites algun espai o alguna persona amb qui fer-ho ;)
Prova de trobar alguna persona amb qui tinguis confiança i explica-li que has enviat la consulta, a veure com reacciona i si t'ajuda una mica la seva comprensió ;)
Si aquest malestar persisteix i et sents més malament, serà moment de comentar-ho a la teva família i buscar l'ajuda psicològica que demanes.
La Laura Centellas