Apareix i desapareix, això amb confon....
Hola,vaig tenir una relació de 10mesos amb una noia,la cosa va acabar malament i ens vam deixar de parlar,al començar 4 d'ESO de l'any passat parlàvem amb una certa confiança,ella m'explicava els seus problemes i jo també, fins que poc a poc és va anar perdent i ens vam deixar de parlar, la setmana passada vam fer una trucada,ja que la vaig obrir dient que com estava, ella amb va trucar i jo li vaig respondre fins més tard, però vam estar parlant com si res,ara no em parla i fa com si aquella trucada no hagués existit,porto dies molt pensativa i nose que fer...
Moltes gràcies per tot el que feu♥️
Laura Centellas

Hola!
Doncs si sents que ella no és clara amb tu i et fa sentir malament, potser hauràs de posar una mica de distància i deixar de contactar amb ella, no?
A vegades, després d'una relació, una de les persones intenta recuperar algun tipus de contacte amb l'altra persona, ja sigui perquè troba a faltar la persona o bé perquè troba a faltar aquell suport que tenia. Si la persona que rep aquest contacte encara està en procés de dol, pot ser una manera de quedar-se enganxada a la relació de nou. Així que, si sents que ella només vol de tu que l'escoltis i l'ajudis.... però no hi és quan tu la necessites... potser és una relació poc equilibrada, no?
La Laura Centellas