No se si en corro o no
Quan em faig dits jo o un noi no se mai quan em corro no ho entenc no se com diferenciar-ho de simplement sentir plaer.
Hi ha alguna forma de saber-ho ?
Si em respongessiu em farieu un favor moltes gracieees
Laura Centellas

Hola,
L'orgasme és una sensació molt personal i subjectiva, generalment les dones la descriuen com una sensació de molt plaer, on poden sentir tensió i relaxació muscular, contraccions en la musculatura pèlvica, i moltíssims altres signes que les fan determinar que han arribat al seu orgasme.
T'adjuntem un video que explica diferents maneres d'estimulació genital però el principal és que et coneguis, que puguis mirar-te com és la teva vulva, que ubiquis cada una de les seves parts, i després exploris a nivell tàctil, conectant amb el plaer, no buscant l'orgasme, és a dir, fer-ho amb l'objectiu de descobrir com sents, què t'agrada i què no, etc...
Vídeo:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaagel.com
La Laura Centellas