Pastanaga
laltre dia vaix anar a la nevera i al veure una pastanaga sem va ocorer la genial idea de ferme una masturvacio anal. ara estic enganxat i no puc parar i addemes nomes em sento agust fentho amb una pastannaga. perke ma mare no es doni comta de que falten pastanagues utilitzo sempre la mateixa. pero la netejo eeh. com podria parar aixo?,esnormal?
Laura Centellas

Hola,
L'estimulació anal pot ser molt plaent però és importantíssim que NO utilitzeu materials que no estan dissenyats per això. L'esfínter anal no és com la vagina que té un tope (als 11/13 centímetres toquem amb el coll de l'úter i per tant no pot anar enlloc), siné que no té final, si pel que sigui l'esfínter anal fa una contracció pot fer que l'objecte, en aquest cas la pastanaga se'n vagi cap endins i no la puguis recuperar i hagis d'anar a urgències per a que te la treguin.
Si vols jugar amb estimulació anal, compra joguines sexuals dissenyades per aquest tipus d'estimulació. Veuràs que aquestes joguines tenen SEMPRE un tope per seguretat.
Per tant, deixa la pastanaga i si vols, compra't algun dildo per sexe anal, dissenyat específicament per a estimulació anal. No val tampo qualsevol vibrador o dildo.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenangelpsico
La Laura Centellas