Crush
Abans d'ahir a la nit vaig parlar molt amb al meu crush, pero crec que ara sento q m'esta enganyant, avui li he dit q si li pasava algo amb mi perque no em parlava, i m'ha dit q no, que estava molt ocupat. Pero jo penso: pero tot el dia ocupat? Jo estic molt ratllada i no sóc feliç, necessito parlar-li i que hem contesto. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola!
Durant aquest confinament cadascú intenta organitzar-se el temps com pot i com vol. Hi ha persones que tenen una motivació elevada i els ve de gust fer moltes coses, de la mateixa manera que hi ha persones que estan amb menys energia i no en fan tantes. I això s'ha de respectar.
Si vols, escriu-li a veure què et contesta. Si veus que no et contesta, espera que digui alguna cosa, i després, que sigui ell el que comenci la conversa. És la manera que puguis veure l'interès que té cap a tu, i també amb quina freqüència. Si a tu no et sembla bé la seva manera de relacionar-se, hauràs de prendre una decisió...
Les relacions de parella i d'amistat s'han de basar en l'equilibri, de manera que si la relació és desequilibrada, no serà beneficiosa per alguna de les parts, no trobes?
La Laura Centellas