necesito ajuda urgentment
porto des de que tinc ús de raó que ho he passat molt malament vaig passar per bulling,bulímia he indicis d'anorèxia i em fa por explicar-ho perque a unes amigues les han ingresat,i ja no sé que fer estic molt farta de tot sento que no tinc cap control respecte a mi i a la meva vida,avegades em sento escoria humana,tinc molts canvis d'humor tinc impulsos suicidas des de el 2016 porto mitg any que intento no tallarme.
Mai he buscat ajuda,i tampoc me la han brindat.
Siusplau ja no sé ni qui sóc,no entenc res....
Laura Centellas

Bon dia bonica! Primer de tot vull donar-te les gràcies per confiar amb nosaltres! I, dir-te que ets molt VALENTA! pel que m'expliques, has hagut de fer front a moltes situacions que et fan patir i et sents sola i peruda... però vas per bon camí, ja has fet el primer pas de demanar-nos ajuda i nosaltres volem ajudar-te! Per aquí és complicat ajudar-te... Des de l’Associació contra l’Anorèxia i la Bulímia estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques durant aquests dies de confinament. Aquestes acollides et permetran tenir un espai per tu on poder explicar amb calma aquesta situació que ens estàs explicant i el que t’està fent patir. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i t’intentarem donar alguna pauta, som una associació i no fem tractament ni diagnòstic, simplement és un espai on tu poder-te expressar i nosaltres poder-te entendre. El telèfon és el 93 454 91 09.
Una abraçada i ànims en aquests dies de confinament, esperem la teva trucada per poder ajudar-te en aquests moments complicats
La Laura Centellas