super confosa
hola, m'agrada moltissim un noi que fa angles amb mi, semblava que hi hvia algo entre nosaltres, mai ens hem liat ni res, pero sempre parlavem moltissim a classe (mes que amb els altres), parlem molt pel whatsapp i ens posem cors i coses aixi i algun cop hem quedat sols i ens hem agafat de la ma pel carrer algun cop. pero ahir em vaig enterar q fa tres dies que esta sortint amb una que va coneixer la setmana passada!! i m'en vaig enterar perque un altre noi dangles li va preguntar: es veritat que estas amb la ...? i li va dir que si pero que nomes portaven dos dies! :( no se molt be que pensar, si esta amb aquella es perque jo no li agrado? i perque a mi no mho va dir si ens tenim molta confiança??
InterPersonal

Hola perdonasietdicamor! A vegades entendre els nois es fa difícil, oi? La veritat és que si està amb una altra noia a tu t'ha donat missatges confosos, no? Bé, el que pots fer és esbrinar què ha passat aquí, ja que quan ens arriba la informació per boca d'altres o escoltem converses, és molt fàcil que fem interpretcions errònies! Potser ell no tenia clar el que senties tu per ell, o potser no s'atreveix a dir-t'ho, però tot és potser perquè fins que no parlis amb ell no sabràs la veritat. Sigues valenta i pregunta-li directament, és la única manera de saber realment què ha passat aquí.
Ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat