No se que fer auxili
Hola l'altre dia vaig fer una consulta de com puc saber si es el meu millor amic de veritat?
També m'agradaria saber cada quan puc parlar al meu millor amic?
I si em podrieu dir temes per treure amb ell?
Sempre em diu que som millors amics pero no estic gaire segura, m'agradaria saber com ho demostra es a distancia.
Merci, em podrieu contestar el mes aviat possible merci
Laura Centellas

Hola!
Intentarem ser sinceres: si estàs preocupada per com et demostra que és amic teu, si sents que no saps de què parlar amb ell, si et fa por iniciar una conversa per si és massa aviat o ha passat massa estona... Vol dir que no et sents còmode i que no estàs sent natural.
En una amistat, les persones es poden deixar anar i ser espontànies (sense ser haters, evidentment). A més, l'amistat ha de ser recíproca, és a dir, que l'atenció, l'interès i les cures han de ser per part de les dues persones... i tenim la sensació que ets l'única que està preocupada i interessada en la relació, pot ser?
Si no mostra interès per saber de tu, si no et segueix les converses o no proposa temes, si no t'escriu per explicar-te com està o per demanar-te com estàs tu... potser l'amistat no és tan forta com et vol fer creure, no?
La Laura Centellas