Em sento malament
Avui farà 1 mes que estic amb la meva actual parella. Abans parlàvem moltissim i des de la 2a setmana del confinament el noto molt diferent com que ja no es el mateix que abans. Jo el comfinament no l estic passant gens be i estic tenint molts canvis d humor(també cal afegir q m estic començant a pendre la pildora i crec q afecta) i de tot li faig una gran bola, em sento molt engoixada i amb ganes de plorar tot el dia i no ho entenc, no m entenc
Laura Centellas

Hola!
És possible que el teu estat d'ànim estigui influenciat pel confinament, així com el de la teva parella. Potser, en comptes d'intentar parlar igual que abans, heu d'adaptar-vos a les necessitats que teniu i posar una mica d'espai. És a dir, parlar una mica menys per poder tenir conversa quan us connecteu!
Per altra banda, busca alguna estona per estar a soles i poder desfogar i treure totes aquestes emocions que tens a dins: ja sigui dibuixant, pintant, escoltant música i plorant... deixa que flueixin. Crea el teu "espai emocional".
Finalment, busca també activitats per fer amb altres persones que no siguin la teva parella. Fes concursos de cuina amb les teves amistats, feu exercici físic conjuntament compartint la pantalla i seguint algun tutorial.... i passa també estones en família. Com més repartida tinguis l'atenció i més coses a fer i amb més persones, més fàcil et serà reconnectar amb tu mateixa i estar millor.
La Laura Centellas