He aconseguit masturbarme / dubte
Hola! Doncs el que dire també pot servir per moltes noies que com jo abans no sabia com masturbarme. El meu problema era que em tocaba pero no sentia res i quan em tocaven igual i sempre fingia que sentia plaer. Sempre buscava informació i les consultes d’aqui i sempre llegia el mateix de que thavies dexplorar mirar el que tagrada i tal però jo ho veia com una tonteria, fins a tal punt quem feia fàstic tocarme perq creia que era diferent i que mai sentiria plaer a més mai mhi cabien els dits al forat i em feia mal. Però vaig decidir fervos cas i en una consulta vas publicar un video de diferentes maneres de masturbarte i això vaig provar. Primer de tot em vaig relaxar i em vaig posar musica per si em podia ajudar, i vaig probar noves maneres de ferho per si era aquest el problema i oitant! Amb un coixí, estirada del reves, cames tancades, cames obertes, nous moviments fins que aconsegueixes obtenir plaer i fins i tot em vaig poder posar dits pel forat sense cap tipus de dolor. Vaig ser molt feliç perquè de veritat que estava frustada per aquest tema! Per tant noies crec que lo millor es relaxarse i només estar amb tu i probar el que tagrada!
I bueno aqui va el meu dubte apart denrollarme explicantla meva experiencia jaja, tinc MOLT de fluxe i nose si això es normal osigui molt vull dir en el sentit que sempre quem poso calces als 5 min ja les he tacat de fluxe o despres de pixar em netejo i queda el paper ple de fluxe i al posarme dits es posarmels i ple ple de fluxe on es una mica gastigos tenirne tant. Es normal tenirne sense estar calenta perquè realment es com que em corro no?
Gràcies per fer aquestes consultes perque desgraciadament en el cole no ens en feien! Sort de vosaltres!
Laura Centellas

Hola,
Moltíssimes gràcies per explicar-nos la teva experiència! Ens fa moltíssima il·lusió saber que entre que nosaltres et vam dir i el que tu has fet, has pogut aconseguir gaudir del sexe, de veritat que ens fa moltíssima il·lusió!
Pel que fa al teu dubte del flux vaginal. El fluix vaginal és un fluid corporal que surt per la vagina de les dones a partir de la pubertat. És senyal de salut i serveix per a humidificar i lubricar la vagina, igual que altres mucoses del nostre cos també segreguen diferents fluids, com la boca o el nas per exemple.
El fluix es va segregant de forma natural i no només es segrega en moments d'excitació o orgasme, ja que la hidratació de la zona és important durant tot el dia. La nostra recomanació és que, si et genera molta incomoditat, puguis portar calcetes de recanvi i que et puguis anar canviar al llarg del dia. També és important que la roba interior que utilitzis sigui de cotó, ja que és el que deixa respirar millor la pell.
Una abraçada i de nou, gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva vivència!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas