al pou
Hola, gràcies per la feina que feu.
Tinc problemes d'autolesió des de fa uns 6 anys, em va a moments, estic a vegades alguns mesos sense fer res però després acabo tornant. El màxim que he estat sense fer res son 6 mesos. Se li ha d'afegir que odio el meu cos i vull aprimar-me i seguir baixant de pes. Diuen que estic molt prima i no m'ho paren de repetir però no es veritat jo em veig i no estic prima, ho diuen per que estigui contenta només. És una mica esgotador psicològicament estar pensant en que menjar i que no tots els dies a cada àpat. Que m'està passant?
Andrea Esquerdo

Hola bonica!
Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres!
Pel que ens comentes, portes 6 anys patint molt... ets molt valenta reconeixent el problema i volent buscar ajuda, sent conscient de que hi ha alguna cosa que no va bé és molt positiu per la teva recuperació. Som moltes persones en el món i no hi ha dues persones iguals ni dos cossos iguals, pel que estima al teu cos, és únic. Tots tenim coses del nostre cos que ens agraden menys que d’altres, però les hem d’acceptar igual que les que ens agraden, no podem canviar el nostre cos, l’hem d’acceptar.
És complicat ajudar-te per aquí, i portes temps patint. Som de l’Associació contra l’Anorèxia i la Bulímia, des d’allà et podrem ajudar millor. Amb aquesta situació de confinament, us atenem per telèfon: 93 454 91 09. Pot ser una bona manera de que tu ens expliquis millor la situació què estàs passant des de fa 6 anys, i nosaltres, psicòlogues, et podrem ajudar millor, amb pautes o recursos que pots utilitzar per poder rebaixar aquesta angoixa que ens comentes i augmentar l’estima cap a tu, l’autoestima. Som una associació sense ànim de lucre, pel que tots els serveis són gratuïts, i creiem que pot ser una opció per a què aquesta situació no vagi a més i podem aturar-la. Sobretot, el més important és que t’estimis i t’acceptis tal com ets, tots som diferents, i des del meu punt de vista, el que ens fa diferents als altres el que ens fa únics i atractius.
Una abraçada i ànims per aquests dies de confinament bonica, esperem la teva trucada per poder ajudar-te
Accepta’t i estima’t
Andrea (psicòloga)