😳
Desde fa 2 anys que em masturbo em poso un coixí entre les cames i pues vaig em moviment endavant enrrere i pues només estic 5 minuts i nom3s noto plaer 10 segons . També he provat de estimulatr-me el clitoris però no sento plaer.com puc f3r per sentir plaer, hi han altres formes de sentir-lo?
I una altre pregunta que fa 10 dies em vaig posar 1 dit dins però era una sensació molt rara, sentia un buit dins és normal? També es normal que només m'entri mig dit? Perquè si el poso més em fa mal ? I per última pregunta exactament no està situada el himne?és pot trencar? Di me fet dits, m'he trencat el himne? Són preguntes que em rallen
Mercii per tot
Laura Centellas

Hola,
Moltes dones es masturben amb fregament, de fet de les primeres experiències amb el plaer genital són amb el fregament, assegudes sobre el taló, amb el braç del sofà, amb un coixí, etc...
Quan passem a un nivell més directe d'estimulació, és possible que les primeres vegades no sapiguem com fer-ho. T'adjuntem un video que explica diferents maneres d'estimulació genital però el principal és que et coneguis, que puguis mirar com és la teva vulva, que ubiquis cada una de les seves parts, i després exploris a nivell tàctil, conectant amb el plaer, no buscant l'orgasme, és a dir, fer-ho amb l'objectiu de descobrir com sents, què t'agrada i què no, etc...
Adjuntar video:
BOJWa8takY
Pel que fa a l'himen, amb la introducció de dits pot fraccionar-se, igual que podem néixer sense himen o podem parir amb l'himen intacte si aquest és molt elàstic. Mirant-te també podràs veure si a l'entrada de la vagina hi ha alguna membrana o no.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas