Masturbacio
Altre dia estava estirada al llit i pues em va vindre el gust de masturbarte i pues quan vaig anar per al clitoris i al cap de 1 min notava una pressió que em feia molt de mal com si et fessin un piersing a la orella(el dolor era més o menys aixi) ,no sentia gens de plaer, i tampoc li vull dir ala meva mare . Que puc fer? Perquè m'estic agobiant molt perquè va ser mentre ho estava fent i quan vaig acabar
No si em podreu donar una resposta, però qualsevol resposta em serveix
Moltes gràcies per la feina que feu
Laura Centellas

Hola,
El primer que et diríem és que agafis un mirallet i et miris, si el dolor és tan localitzat i punxant, primer has de poder descartar que no tinguis alguna ferida, un granet, un pèl enquistat, etc...
Si no detectes res, aleshores et recomanaríem que poguessis anar a la tarda jove del Centre d'Atenció Primària per a que la ginecòloga o la llevadora puguin explorar-te i veure si hi ha alguna cosa a nivell físic que pugui estar causant aquest dolor tan intens que descrius. En l'estat d'emergència sanitària en el que ens trobem, el més recomanable és que abans d'anar al CAP truquis i expliquis el que t'està passant.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas