El meu millor amic i jo
Hola!
Fa un temps el meu millor amic i jo vam començar a tenir una relació de molta amistad i de molta confiança.
Un dia al institut vaig tancarme al labavo perque m'expliques una cosa de la nena que li agradava. M'entres m'explicava es va apagar la llum (s'apaga si no hi ha moviment) em va començar a fer petons per el coll (jo no estava segura del que geia, per presio vaig continuar) em vaig luar amb ell i li vaig dir: Sempre pasa el mateix (perque no era la primera vegada). Ell volia mes enlla d'un lio, deia que a vegades jo li posava molt. M'entres em parlava de que era molt guapa y tot, m'anava ficant la ma per dins del pantalò i les calçes. Li vaig dir que no y va insistir 10 cops més fent el mateix moviment. M'entres ens liavem Ho va intentar al reves agafant la meva ma y ficant-la dins dels seus pantalons, 10 cops ho va intentar. Al final va parar d'intentar-ho al veire que jo de veritat no volia.
La veritat es que no se perque segueix pasant aixo, a mi no m'agarda ja li he explicat pero llavors penso que soc jo tonta per seguirli sempre que s'em llença (jo penso que ho faig per presio, ja que ell es molt insistent)
No m'agrada que sempre vagi amb segones intencions, ja que vull que sigui el millor amic.
Necesito algun consell, nose perque ens pasa aixo ni a ell ni a mi. Gracies
Laura Centellas

Hola, en primer lloc, gràcies per la confiança!
És important que si no vols viure una situació sexual amb una persona, puguis marcar el teu límit. Si no vols, no vols. Ell ho haurà de respectar per molta atracció que denti per tu, és el teu cos i no té cap dret a gaudir-lo si tu no vols gaudir-lo amb ell.
Pots intentar parlar amb ell i que ho respecti, si no ho respecta, serà moment de valorar si és una persona que ha d'estar al teu costat o no, un millor amic respectaria una decisió de la seva millor amiga, no?
És important que t'escoltis i si no vols que passi més fes-li saber, si no ho respecte, potser hauràs de prendre mesures més dures ja que podríem estar parlant d'assatjament.
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas