Sóc bi?
Fa temps tinc la fantasia de liarme amb una noia (Em dona morbo), però mai m'agrada cap, estic feta un lió... Això vol dir que sóc bi?
Laura Centellas

Hola, en primer lloc, gràcies per utilitzar el consultori!
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. No es deineix en funció de amb qui tenim fantasies o amb qui ens liem.
Moltes persones no necessiten viure experiències per saber què senten i cap a qui ho senten, però d'altres sí que necessiten més temps per a poder experimentar, viure i donar temps i permís per a enamorar-se. Per tant, no et pressionis, si gaudeixes tenint fantasies amb noies, disfruta-ho!
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
">www.helenaangel.com
La Laura Centellas