Dits
Es normal que quan em faig dits no sento plaer?? Esq quan em faig dits no sento plaer pero quan em faig dits i em toco el clitoris si que sento. Tinc por a que wusn tingui relacions no senti plaer quan em facin dits i coses d'aquestes...
Merssii!!
Cristina Albó

Hola,
És completamnet normal, les terminacions nervioses en la vagina i la vulva es troben en la seva gran majoria a la zona del clítoris i a l'entrada de la vagina, no a l'interior. Ens imaginem que la penetració serà la pràctica sexual amb la que gaudirem més però no és així, l'estimula del clítoris i el seu voltant, és molt més estimulant i plaent, ja que aquesta és la seva única funció, proporcionar plaer. La vagina té un altre objectiu, la reproducció.
Per tant, quan estiguis amb algú i et masturbi, és important que li facis saber com i de quina manera sents plaer. Ensenyar-li perquè aprengui, que t'ensenyi perquè aprenguis.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com