Pits *
Hola soc la noia que havia fet la consulta dels pita fa uns dies. Em surt la meva consulta però no em deixa veure la resposta, en canvi les d'altres persones si que les puc veure.
Em posa: "només els moderadors poden publicar repostes". Això es perque no han posat res o hi ha algún error?
Moltes gràcies.
Judit Àvila

Bon dia guapaaa!
Si que la vam respondre, el que deu haver passat algun problema tècnic i potser s'haurà quedat per el camí. Et torno a deixar la resposta a veure si aquesta vegada t'arriba.
Primer de tot m’agradaria donar-te les gràcies per
confiar amb nosaltres!!!
Els PITS, el gran maldecap de totes les noies!! Has de
pensar que quan més grossos són els pits, més pesen, i més tendència tenen a
cedir a la gravetat. No hi ha una manera màgica per fer que es quedin igual per
tota la vida, ja que el nostre cos canvia constantment. A més, cada un de
nosaltres tenim una constitució i un metabolisme diferent, i això no ho podem
escollir. La forma del pit és la que és i no la podem canviar. Però, com TOT,
si et genera molt malestar el millor és cuidar-se. Una bona manera és
hidratar-te bé cada dia, mantenir uns bons hàbits alimentaris i fer exercicis
específics per aquesta zona. Hi ha molts altres exercicis per mantenir aquesta
part del cos tonificada, pots parlar amb algun entrenador personal que et pugui
ajudar a trobar els que millor s’adapten a les teves necessitats per tal de
complir els teus objectius de forma saludable. El tema dels sostenidors també
pot influir, per això és important que quan vagis a comprar et deixis
assessorar per les persones que en saben i trobis el model i la talla que et
correspon.
De totes maneres, el més important és que et sentis a gust amb el teu cos i que aprenguis a
ESTIMAR-LO i ACCEPTAR-LO tal i com és!!! Perquè al final, la bellesa és
passatgera i subjectiva. El que els hi agrada a uns, als altres potser no els
agrada. A vegades ens
centrem molt en el nostre físic i
oblidem
que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Així, que
t’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè
segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat,
de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
El millor consell que et puc donar és que intentis
informar-te bé de cada una de les opcions, i que vagis una mica més enllà i et
plantegis: de totes les opcions que tinc, què vull fer? Perquè ho vull fer? Què
m’aportarà? PER A QUI ho faig? És important que decidim fer les coses per
nosaltres mateixos, perquè ens fan sentir bé.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada,
Judit (psicòloga)