M'HE MALACOSTUMAT
Ja fa temps (molt) que només puc tenir orgasmes d'aquesta manera. Per començar dir q mai havia tingut un orgasme fins que vaig provar el succionador, pensava que sí pero no. La cosa és que únicament arribo si porto les meves cames al límit, fent força superant la barrera del dolor i estirada. Sóc incapaç de tenir un orgasme en qualsevol altre posició i tècnica, i per soposat sense succionador. M'agradaria poder arribar d'altres maneres i no dependre de la joguina.
Mariona Busto

Hola!
Doncs si vols aprendre altres maneres, que no incloguin el succionador, és important que no l'utilitzis i busquis noves maneres d'estimular-te.
Segurament ara estàs molt acostumada a masturbar-te fent ús de la joguina i el teu cos necessita reconèixer i experimentar noves sensacions amb estimulacions diferents. Tingues paciència, intenta posar la mirada en gaudir i no en comparar si sentim el mateix que amb el succionador, recorda que el nostre gran òrgan sexual és el nostre cervell i per tant, tan important és l'estimulació que rebem com en què estem pensant i com potenciem les nostres fantasies i pensaments eròtics per augmentar les sensacions de plaer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga