No se que fer auxili
Hola m'agradaria que m'ajudesiu a dirme quan cada puc parlar amb el meu millor amic a distancia gracies?
També quins temes podria treure amb ell, ja que sempre parlem el mateix?
I quan m'envia un missatge em fico molt nerviosa no ho entenc a les nits no dormo ni res estic bastant confosa no se si es perque m'agrada o algu perque penso uque no m'el tornara a enviar.
Siusplau necessito ajuda no se com fer per ser una millor amiga i fer que la nostra amistat duri tota vida gracies?
Sobretot les dos preguntes i ultima gracies
Laura Centellas

Hola! Pel que ens expliques sembla que aquesta amistat et porta molts mals de cap... realment és una amistat? En l'amistat hauriem de sentir-nos còmode de ser com són, sense sentir-nos jutjats ni amb "por" a la seva reacció.
En cas que t'agradi aquesta persona, aquesta condició també s'hauria de complir. Escriu-li quan et vingui de gust, espera a veure si contesta o mostra interès, i després espera que sigui l'altra persona qui t'escriu o et pregunta. És important que sigui una relació recíproca!
L'únic aspecte que pot garantir que duri molt temps una relació d'amistat és l'acceptació mútua (que us accepteu tal com sou, sense canviar cap aspecte de vosaltres) i l'interès mútu (que les dues persones vulguin mantenir l'amistat). Així que, potser et toca valorar si aquesta persona també sent les mateixes ganes de seguir amb l'amistat que tu.
La Laura Centellas