Masturbació!
Hola! El cas es que que quan em faig dits(no més me n'entre un) no em dona plaer, en canvi quan creuo les cames i apreto el múscul, si. Tinc por de quan un noi em faci dits no sentir plaer. Merci!
Cristina Albó

Hola,
La majoria de terminacions nervioses a la vulva i la vagina es troben a l'exterior de la vagina, a l'entrada i a la zona del clítoris. És habitual (i normal) que la majoria de dones no arribin a l'orgasme NOMÉS amb la penetració ja que la zona del clítoris està a l'exterior i amb la penetració estimulem l'interior de la vagina.
Quan estiguis amb un noi, serà important que puguis explicar-li de quina manera t'agrada sentir plaer, com estimules, ritme, velocitat, pressió, etc... per a que ell aprengui com vols que ho faci. I ell t'haurà d'ensenyar a tu com i de quina manera li agrada a ell sentir plaer.
Com veus és un tema de conèixer-se, ensenyar i aprendre ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com