existeix l'amor de la teva vida?
Hola. Existeix l amor de la teva vida? Que significa? Es pot sentir amor amb la mateixa intensitat me d'un cop? Perque jo ja fa temps que estic ino se si ell sent el mateix i em fa por no poderme tornar a enamorar!
InterPersonal

HOLA this-is-me! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs responent a la teva pregunta t'haig de dir que si que existeix, però que no vol dir que sigui una persona concreta, sinó que hi ha diferents persones que podrien ser l'amor de la nostra vida. Pot passar que moltes vegades pensem que algu ho pot ser i llavors no ho és, que en tinguem diversos en diferents moments de la nostra vida també és cada cop més habitual, etc. Per tant, no es qüestio de si "podem" sentir amor amb intensitat més d'un cop, sinó que és una cosa natural sentir amor amb intensitat més d'un cop. Tots tenim la capacitat d'estimar i hi ha moltes persones amb qui podem connectar. Et recomanaria que siguis sincera amb tu mateixa i puguis veure el que està passant entre vosaltres dos, el que sent cadascú. I, per altra baqnda, no tinguis por!! Tornaràs a enamorar-te!!! Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat