Masturbació i orgasme femení
Hola! Sóc una noia que realment no té una vides sexual molt activa. El cas és que crec que mai he arribat.
Quan estic amb un noi, quan em toca i ho fem sí que sento plaer i estic excitada, inclús és possible que hagi arribat algun cop però no estic segura.
El problema és quan estic sola i em masturbo, em costa molt excitar-me i no em se donar plaer i per tant no arribo mai. No se com fer-ho.
M’agradaria que em poguessiu explicar com puc saber si he arribat i alguna recomanació per a quan em masturbi poder arribar.
Cristina Albó

Hola,
L'orgasme és una sensació molt personal i subjectiva, generalment les dones la descriuen com una sensació de molt plaer, on poden sentir tensió i relaxació muscular, contraccions en la musculatura pèlvica, i moltíssims altres signes que les fan determinar que han arribat al seu orgasme.
T'adjuntem un video que explica diferents maneres d'estimulació genital però el principal és que et coneguis, que puguis mirar-te com és la teva vulva, que ubiquis cada una de les seves parts, i després exploris a nivell tàctil, conectant amb el plaer, no buscant l'orgasme, és a dir, fer-ho amb l'objectiu de descobrir com sents, què t'agrada i què no, etc...
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com