Hem fa mal al fer-lo
he tingut 3 parelles sexuals i amb totes hem fa una sensació de cremo per dintre i hem fa molt de mal. Tinc novio i ell diu q no fa falta fer-lo però jo se q sense fer-lo no es el mateix. No soc capas de posar-me un tampó ni de ficar-me mes d’un dit. No se que fe i crec q va a pitjor.
Mariona Busto

Hola!
Quan intentes introduir un dit o un tampó tens la mateixa sensació de cremor? Si només et passa quan hi ha penetració, hauríem de valorar que no hi hagués una al·lèrgia al làtex dels preservatius (per la sensació que expresses de cremor i dolor).
De totes maneres, et recomanaríem que pogués revisar-ho una ginecòloga, per tal de determinar les causes que t'estan provocant aquestes molèsties.
De moment, és important no forçar, podeu jugar sexualment de moltes altres maneres, fins que puguis valorar bé què està passant i aleshores tornar-ho a provar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga