Imatge corporal
Aquests dies estic fent esport i reduin la alimentació per que no m'agraden les meves cames Ia portu un mes aixins i no notu cap canvi . Que podria fer?
Judit Àvila

Bon diaaa!!!
Primer de tot vull donar-te les gràcies per confiar amb
nosaltres!!
Pel que entenc, no t'agraden les teves cames i estàs fent
dieta i esport per provar de canviar el seu aspecte...però no esta donant
el resultat que esperaves! Això acostuma a passar. Tenim tendència a fer dietes
per el nostre compte sense acabar de conèixer com funciona el nostre cos i si
aquesta és la més adequada per aconseguir el nostre objectiu de forma saludable.
Has d’entendre que cada persona té un metabolisme i una constitució diferent, i
cada un de nosaltres tenim parts del cos que s’aprimen i altres que no. Encara
que passis un mes més fent dieta amb la intenció d’aprimar les cames, pot ser
que només t’aprimis de panxa o de pits. Per ara, NO hi ha un mètode o dieta
màgic que serveixi per aprimar les cames.
Però, sobretot, el que
has d’entendre és que les teves cames no son la única part del teu cos! Només
és un aspecte del teu físic, NO l'UNIC!! A vegades ens quedem fixats en una part
del nostre aspecte i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent
ens valora. L'important és
tenir una bona AUTOESTIMA, que t'acceptis i et valoris tal i com ets. I, així
els altres també ho faran. És més una qüestió d'actitud, perquè hi ha coses que
no les podem canviar! Així que pots intentar canviar la teva manera de
MIRAR-TE, que això si que depèn de TU!!!
I si vols fer canvis en els teus hàbits alimentaris et posis en mans de
professionals (dietistes, nutricionistes, metges, ...), que t’ajudin a conèixer
el teu cos i que adaptin una dieta a les teves característiques i necessitats
per tal d’aconseguir el teus objectius de forma saludable.
Espero que et serveixi. Fins la próxima!!
Judit (psicòloga)