Dependència a fer-se una "pallaringa"
Hola, tinc dependència a fer-me pallaringues. Me'n faig més de set al dia, sobretot quan haig de cuinar i també quan estudio. No ho puc controlar i penso que estic boig perdut.
És una manera que vaig trobar per deixar les drogues, ja que vaig provar-les per fer-me el guai amb els wachos i vaig acabar tenint una addicció, encara que ara ja no estic enganxat a la cocaina ni a cap substància (era una mica de tot), de tant en tant em fumo un porro. Estic constantment fent-me pallaringues, a qualsevol lloc i sense necessitat de pensar en algú en concret, si soc sincer, m'agraden bastant els animes hentais i amb això em serveix.
Tinc un colega que em va recomenar parar els impulsos que m'entren amb un gel i sal, però el que va acabar succeint és que em vaig cremar (no vaig ser molt intel·ligent, anava un xic colocat)...
Molts cops, quan estic en trucada, haig de silenciar la trucada perquè no m'escoltin, és molt vergonyós.
Algun consell per evitar aquesta dependència?
Mariona Busto

Hola!
Quan perdem el control, no podem parar aquests impulsos, i fer-ho ens genera malestar, és important que demanem ajuda per poder aturar aquest cercle.
Fixa't si utilitzes la masturbació com a via d'escapament, per reduir ansietat o malestar, per evadir-te dels problemes... ¿creus que podries trobar altres maneres de gestió emocional? Per exemple, fer esport, dibuixar, llegir...
Si veus que tu sol no pots, estaria bé que, tal com vas fer amb les drogues, poguessis parlar amb algun adult de referència i explicar-li el que et passa per tal que et pugui donar un cop de mà i en cas necessari buscar ajuda professional.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga