Orgasme femani
Hollllaaaa, ja fa temps que tinc relacions sexuals i molts cops penso que si me arribat a corre. E tingut molt de plaer pero senpre quan hem pregunten no entenc si es que si o qu no. Hauria de notar alguna cosa en concret? Es que un orgasme apart de gemir es algo mes?
Mariona Busto

Hola!
Sí, l'orgasme és alguna cosa més que gemegar. De fet, hi ha persones que quan arriben a l'orgasme no emeten cap mena de so ni gemec.
Quan una noia arriba a l'orgasme sent unes contraccions a nivell de la musculatura vaginal, acompanyades d'una sensació molt intensa de plaer. Per arribar a això, necessitem que l'estimulació que estem rebent o que ens estem oferint sigui la correcta, la que ens agrada, que si estem compartint el moment amb algú, estiguem tranquil·les, tinguem confiança en l'altra persona, que ens donem temps perquè la nostra excitació vagi augmentant... i molt important que el nostre cervell estigui connectat amb allò que està fent, amb pensaments eròtics que potenciïn el plaer, i ens donin permís per experimentar un orgasme.
Si vas experimentant, des de la curiositat, de mica en mica aniràs descobrint la teva resposta sexual, què t'agrada i com t'agrada fer-ho, i aniràs estant més a prop de l'orgasme o inclús hi arribaràs (si és que no hi has arribat ja :) ).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga