millor amic :'(
Hola! jo tinc un problema amb un amic meu, ell havia estat el meu millor amic des de mitjans de 1er d'E.S.O (ara estic a 3er) Ens portàvem molt bé i tot, ell m’agradava però ell no ho sabia, abans de les vacances de nadal hem va dir k m'estimava i a les vacances de nadal vam quedar i ens vam liar, i després ell es va anar d'intercanvi, quan va tornar una amiga meva em va dir k li havia dit que no li agradava com era i que era una falsa i hem vaig enfadar i hem va dir si podíem parlar i jo estava molt incomoda i per que no hem seguis parlant li vaig dir que si per que si li hages dit que no m’hages demanat explicacions i després hem va dir, vina que vull parlar li vaig dir que no, que solament s’ho havia dit per que es calles, i m’arrepenteixo molt, i ara es ell el que no vol parlar amb mi, avans de que passes això jo me’l estimava molt era el meu millor amic i ens ho explicàvem tot, no se que fer per que si jo li importo tant com ell a mi ja m’hauria vingut a parlar, no?
Moltes gracies adolescents, petons :*
De la vostre fan #1
InterPersonal

Hola!!! tot això que us ha passat és fruit de la mala comunicació... per tant la manera de solucionar-ho és parlant sincerament. Si creus que et serà molt difícil fer-ho cara a cara, per què no li escrius una carta? Allà li has de posar tot el que sents i aclarir-li tot el que ha passat. És un mètode una mica a la antiga però va molt i molt bé, t'ho asseguro!!
No has de fer-li preguntes directes, simplement explicar-li com han anat les coses, com les has viscut tu i el que t'agradaria que passes. Ja veuràs que així podreu solucionar els vostres problemes!!!
Una abraçada!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat