Amigues
Hola! Aquest any me canviat de insti per problemes amb amigues que havia tingut. I quan he començat en aquest altre de seguida he fet amigues. Tot anava molt bé però ara fa unes setmanes, ens vam enfadar i ara vaig amb unes altres de la classe, però no és el mateix:( Abans en estava tant ample quan haviem de ficar-nos en grups per fer treballs però ara em fa por, perquè ningú m'ho diu i sentu que em quedo sola un altre cop.
A part del insti, jo faig esport i en el equip hi tinc moltes amigues i la meva millor amiga. En el altre insti d'avans també m'hi queda alguna, i per tant no estic sola. Però just al cole que es a on hi passes més hores durant el dia es on hi tinc el problema. Es que no sé perquè, no acabo de lligar amb elles, nosé mai de que parlar i m'entimideixo. A més que crec que ni elles mateixes em volen acceptar. És com si ja fóssin prous en el grup i a mi em deixessin de banda.
Necessito ajuda!D:
PD:Si pot ser que aixo es quedi a aqui i no ho publiqueu en la portada, que em fa corte :')
InterPersonal

Hola! Sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. Quan tenim problemes amb les nostres amistats no sempre sabem com actuar, ja que pot arribar a ser molt incòmode i tens molta raó que és precisament a l'insti on passes més hores i on és més important estar bé amb la gent, tot i que no sempre és fàcil. Dius que us vau enfadar i de seguida vas començar a anar amb unes altres de la classe, jo el que crec és que enlloc de solucionar el problema amb elles, et vas espantar i vas anar pel camí que en aquell moment semblava més fàcil, trobar amigues noves. Però és important que solucionem les coses per tirar endavant, primer hauries d'haver parlat amb elles per mirar de solucionar-ho. Sempre es millor enfrontar-se als problemes que fugir, ja sé que costa més però a la llarga et compensarà, n'estic segura! Intenta arreclar les coses amb elles i si no és possible, tu almenys sabràs que has fet el que s'havia de fer per solucionar-ho.
Sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat