Gorda :(
Hola, tinc una consulta que em preocupa bastant. El cas és que tinc grasa a les cuixes, els braços i les cames. Jo miro les altres i veig que no tenen pas la meva panxa. Em podrieu ajudar a que la meva panxa estigués plana, siusplau. Aguanteu el coronavirus
Judit Àvila

Bon dia guapaaaa!!
Primer de tot, gràcies per preguntar i per confiar amb nosaltres!!! Entenc que les teves cames, cuixes i panxa et fan sentir insegura, i al comparar-te, veus que cap de les altres li passa com a tu, que elles tenen la panxa com a a tu t'agradaria... Doncs NO és així!! Si preguntéssim a aquestes noies que comentes que no tenen la teva panxa, segurament ens dirien que no ho veuen igual... Tots tenim COMPLEXES, parts del nostre cos que no ens agraden i ens agradaria canviar!! Però, no tot ho podem canviar, a vegades no ens queda un altre que acceptar que som així!!
M'agradaria poder-te dir que fent X aconseguiràs tenir una panxa plana, però no... NO hi ha una dieta màgica o un exercici que et garanteixi aconseguir tenir la panxa com desitges. Cada cos és diferent. Has d’entendre que cada persona té un
metabolisme i una constitució diferent, i cada un de nosaltres tenim parts del
cos que s’aprimen i altres que no.
Però, sobretot,  les teves cames, braços i panxa, no son la única part del teu cos! Només
és un aspecte del teu físic, NO l'UNIC!! A vegades ens quedem fixats en una part
del nostre aspecte que no ens acava d'agradar i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent
ens valora. L
'important és
tenir una bona AUTOESTIMA, que t'acceptis i et valoris tal i com ets. I, així
els altres també ho faran. És més una qüestió d'actitud, perquè hi ha coses que
no les podem canviar! Així que pots intentar canviar la teva manera de
MIRAR-TE, que això si que depèn de TU!!!
El més important és que estiguis SANA i que et sentis a gust amb el teu cos!!!
I si vols fer canvis en els teus hàbits alimentaris et posis en mans de
professionals (dietistes, nutricionistes, metges, ...), que t’ajudin a conèixer
el teu cos i que adaptin una dieta a les teves característiques i necessitats
per tal d’aconseguir el teus objectius de forma saludable.
Espero que et serveixi. Fins la próxima!!
Judit (psicòloga)