EM SENTA TOT MALAMENT
Bones,
Ultimament feia bastants dies que estava bé amb la meva novia, i la veritat es que no m'agradaria perdre-la ni estar malament amb ella, però porto un temps bastant malament amb mi mateixa i tot m'afecta massa... Quan follem pues em costa de que arribi a l'orgasme i jo mai arribo i sempre em sol fer mal... que la veritat també seria una bona pregunta, que nose perquè em fa mal (pels llavis)... Bueno sempre em diu que somia que ho fa amb tios i que mai arriba a l'orgasme i em senta malament eprquè sembla que vulgui estar amb nois i no amb mi (sempre li comento i em diu que no que vol estar amb mi, però nose sempre m'acabo rallant....) Avui m'ha dit que vol follar amb mi amb un joguet (una polla) i m'ha sentat fatal la veritat, perquè sembla que busqui alguna cosa per a que arribi bé a l'orgasme o que vol una polla o algo... i bueno a veure no em sembla mala idea perquè així provem coses noves, però nose perquè em senta tant malament, estic molt trista i no tinc ganes de saber res d'ella:(
Cristina Albó

Hola,
Que ella tingui fantasies amb nois no té perquè significar que vulgui tenir relacions sexuals amb nois, o si, però no té perquè significar que es posi en dute el que sent per tu. Senzillament poden ser només fantasies. Però t'ho hauria d'aclarir ella ja que nosaltres no podem saber què sent.
Pel que fa al experimentar amb vibradors, pot ser una forma molt xula de seguir ampliant sensacions durant les relacions sexuals. La vibració no cal aplicar-la introduint dins la vagina, es pot aplicar a la zona del clítoris i pot ser molt estimulant per totes dues.
En referència al dolor que sents el més recomanable seria que poguessis acudir a la tarda jove del teu Centre d'Atenció Primària i que la llevadora pogués explorar-te per veure si hi ha algun element que requereixi tractament o si senzillament amb hidratant vaginal o un lubricant de base aquosa ho pots solucionar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com