no se que fer
porto molts de dies en que nose que fer amb la meva vida. porto confinada 17 dies amb la meva mare, la meva germana i el meu padrastre. cada dia els odio més, tot el dia em diuen que són una inútil que sóc un fàstic de filla i coses així, i a sobre aquesta setmana m'han deixat de parlar el meu millor amic i la meva millor amiga, nose que he fet malament nose q fer estic fart de tot
Estrella Dorca

Hola!
A vegades sembla que tot s'enfonsa i tot comença a anar malament... Però mica en mica, des de la calma i la serenor tot es va posant a lloc. Quan estiguis més tranquil·la, intenta parlar amb la teva família i pactar algunes normes de convivència entre tots. A vegades cal asseure's i parlar sobre les coses. Potser hi ha mals entesos en la vostra comunicació, o potser és un tema d'horaris. Intenteu resoldre els conflictes un a un... També us podria anar bé si trobeu espai per jugar o fer alguna activitat lúdica conjuntament, com jugar a jocs de taula, per exemple.
Pel que fa a les teves amistats, quan estiguis més calmada, intenta esbrinar què és allò que els ha molestat tant. Demana'ls si t'ho poden explicar i així puguis oferir la teva versió o la teva opinió dels fets. Si en aquell moment no volen o no poden parlar, espera i dona'ls espai. Al cap d'un o dos dies torna a insistir... Fins que puguis aclarir què els ha dolgut tant i pugueu resoldre-ho, val?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico