Gran embolic
Bon dia! Us explico...
Ara estic en un gran embolic i no sé què fer i el confinament m'ho està posant encara més difícil...
Estic a una relació de 8 mesos amb un noi que vaig conèixer i que és genial i em dona moltíssim amor. Ens vam conèixer per un 'first dates' d'un compte de memes catalans i ell és de Tordera i jo del Vallès així que tenim bastanta distància entre nosaltres (unes 2h en tren). Fins fa uns mesos jo només pensava en ell i només estava per ell però, des de fa uns mesos, vaig começar a parlar de nou molt amb un noi que vaig conèixer poc abans de que el meu nòvio em demanés sortir (i de fet ens hauríem liat o hauríem acabat sent parella ja que els dos ens agradavem si no fos pq vaig començar la relació). Aquest noi i jo ja parlavem de tan en quan (per insta o per whats, lo típic de que tal va tot i com va l'insti) però jo el veia com un amic i prou i a més que el vaig com 'rebutjar'. Però fa uns mesos, des de què a cap d'any em va enviar un missatge dient-me que haverme conegut havia estat lo millor de tot l'any , vam començar a parlar cada dia (inclòs parlo més amb ell que amb el meu nòvio ara mateix) i crec que estic començant a despertar i desarrollar de nou els sentiments que ja vaig tenir per ell i no sé que fer... Jo tinc clar que estimo al meu nòvio i que mai faria res que estigués fora de lloc (mai li seria infidel) però per què estic começant a tenir sentiment per un altre noi? I també sento que estic fent alguna cosa dolenta al meu nòvio i no vull dir-li com em sento perquè sé que li faria bastant mal i és l'última cosa que vull fer-li, mal.
També vull comentar que quan parlo amb l'altre noi és tot tan diferent... (a més que ell és de Barcelona i està a 20 minuts del meu poble, cosa que vulguis o no, és un punt bastant a favor ja que jo i el nòvio ens podem veure com 4 cops al mes o menys). A part de què no sento el mateix sentiment d'enamorament que sentia al principi amb el meu nòvio (que igualment l'estimo) i la passió per mi està una miqueta apagada a nivell sexual (per ell no però per mi si i no sento molt desig ja, cosa de la qual em sento una miqueta culpable...) però es que no vull acabar amb ell per què a part de que les nostres families es coneixen i ens portem genial amb els amic de cada un , sento que si ho faig i després resulta que no m'agrada l'altre noi realment o jo a ell, hauré perdut molt i hauré tirat per la borda una relació important per un sentiment que encara no tinc gens clar...
Moltes gràcies per llegir-me i perdoneu-me per fer-ho tan llarg.
Estrella Dorca

Hola!
A vegades quan estem en una relació apareixen altres persones que ens desperten certa atracció (ja sigui per la novetat, o per l'augment de desig). En aquest punt és on pot tambalajar una mica la relació. Per tant, és important que:
• valoris què t'aporta la teva parella
• analitzis si aquesta relació et segueix fent il·lusió
Intenta analitzar la teva relació sense tenir en compte aquest altre noi. És una relació amb futur, o creus que en algun moment ho deixareu? La distància comença a ser un problema?
Tu has de decidir, per una banda si vols seguir amb la relació o no, i per altra banda si tens ganes d'iniciar algun tipus de relació amb l'altre noi. Són dues coses diferents, que estan passant a la vegada. Sigues honesta amb tu mateixa, pren-te el temps que necessitis per arribar a una decisió i, quan tinguis la decisió presa, sigues el màxim de sincera amb totes les persones involucrades.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico