Primer cop
Hola Porto 1 any amb el meu xicot i volem fer-ho ja tenim planejat quan i tot pero un dia intentan-ho em feia moltisim mal. Es normal sentir tant dolor? Com puc fer perque no em fagi tan mal?
Tampoc tinc ni idea dels metodes conceptius mes eficasos
Moltisiimes gracies per tot el que feu !! Petonets😘
Mariona Busto

Hola!
Doncs és important en primer lloc que estiguis tranquil·la, en un ambient relaxat i sense possibles interrupcions. També us recomanaríem que no aneu directament a la penetració, que jugueu abans per ajudar a que el vostre cos estigui excitat i la lubricació augmenti, facilitant la penetració. Podeu provar d'introduir primer un dit, dos... i veure si et fa mal. No tingueu pressa, aneu a poc a poc, a veure si així la cosa millora.
Pel que fa a mètodes anticonceptius, per començar, la millor opció seria el preservatiu masculí. Si voleu més informació sobre aquest tema, quan sigui possible podeu anar a la Tarda Jove del CAP del vostre municipi perquè us assessorin.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga