Cor
Hola
Durant aquests dies i també abans del confinament m estic comprovant compulsivament si em trobo el pols i a les nits fons i tot em costa dormir.
Necessitaria algun consell per relaxar-me i ja se que mantenintme ocupada m ajuda molt
Moltes gràcies ❤️
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, si et funciona estar ocupada, continua fent-ho. Va molt bé organitzar-se el dia distribuint-lo entre estones d'estudiar, estones amb família, estones amb amistats i estones sola... veuràs que el temps passa més ràpid.
Per altra banda, el cor, igual que els pulmons i altres òrgans importants dels nostre cos, funcionen sense que nosaltres fem res conscientment. Això vol dir que el nostre cervell ja s'encarrega de donar aquesta ordre. Per tant, si penses que t'has de prendre el pols, vol dir que el cervell ho ha pensat, per tant que el cor funciona. Veus la relació? Espero que aquesta informació et tranquil·litzi una mica ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico