Confessió
Doncs fara una semana, quan va començar el confinament, un dia per la nit se me’n va anar la olla i li vaig confessar a un amic meu que sento algo més que amistat per ell. Realment estava confosa amb els meus sentiments.Jo pensava que em diria que no sentia el mateix i jo tindira el temps de confinament per oblidarme’n, pero no va ser així ja que em va dir que ell no descartava res, i desde aquell moment està molt nyonyo amb mi i jo estic confosa perque nose realment el que sento, em ve a ratos, hi ha moments que sento que m’agrada i al reves... No sé que fer porque sempre hi ha la possibilitat de que realment jo no senti res i l’hagi ilusionat per res.... que faig?
Estrella Dorca

Hola!
Estic convençuda que els teus sentiments eren prou reals i per això vas necessitar parlar-hi. Tot i així, tens tot el dret a prendre't un temps per aclarir les idees i intentar esbrinar què sents. Si ho fas tot de manera honesta, és a dir, sense enganyar-lo i sent molt sincera sobre la teva situació, no l'estàs enganyant. Preneu-vos aquest temps per veure com us sentiu l'un amb l'altra, si esteu còmodes, si teniu ganes de veure'us, si us cuideu... i al final del confinament en torneu a parlar ;)
De fet, una relació sana és aquella en què cada dia les persones escullen estar amb l'altra persona.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico