No m'entra el tampó
Hola.
Fa uns dies vaig decidir provar els tampons, però no he aconseguit que m'entrin.
Sé per on s'ha de posar, i ho trobo fàcilment, el problema és que no llisca, perquè és com que no estic lubricada i em fa mal...
Gràcies per resoldre els nostres dubtes.
Mariona Busto

Hola!
No sabem si fas servir tampons amb aplicador de plàstic, sol ser més fàcil començar amb aquests i la mida més petita.
Et recomanem que busquis una postura que sigui còmoda per tu, pots ajudar-te amb un mirallet per veure exactament com ho estàs fent, i amb el flux de la mateixa regla et servirà de "lubricant" per fer que llisqui més fàcilment cap a l'interior de la vagina.
Fixa't que en la majoria de capses de tampons trobaràs un fulletó explicatiu, generalment amb una imatge que t'ensenya com fer-ho.
Molta paciència i tranquil·litat, i veuràs que a poc a poc li vas agafant el truc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga