No se que em passa
Hola, pot ser que m'estigui entrant depressio? Texplico pk o entenguis, doncs jo no aguento estar en un lloc tancat mes de 10 hores, i amb aixo de la cuarentena porto ja mes de 100 hores sense sortir de casa, i ja no aguanto mes, i a part em fa sentir mes malament quan veig tots els deures que ens fiquen, i aixo en general mesta fent creure que tinc depressió. Pot ser que estigui depresiu o es per una altre cosa que em trobi sense ganes de fer res?
Estrella Dorca

Hola,
Pel que expliques sembla que et trobes una mica atabalat amb la situació. Per una banda, seria important que deixis de comptar el temps en hores. És molta pressió i això fa que es magnifiqui la sensació d'angoixa. Estem vivint una situació excepcional i a ningú li agrada haver de confinar-se, però si aquesta acció pot protegir algunes persones i assegurar-los que tindran assistència mèdica, ho hem de fer. Per responsabilitat social cal que fem aquest esforç.
Per altra banda, intenta distribuir el teu temps entre estones d'obligació (estudis), amb estones amb els amics, amb la família i amb tu sol. Veuràs que si reparteixes el teu dia amb tots aquests espais, et serà més fàcil de suportar la quarantena.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico