?
El cas es que m'agrada una profesora que també es psicolog que treballa al institut on estudiu, que hauria de fer per no pensar en ella?
Estrella Dorca

Hola!
A vegades és natural que acabem confonent l'atenció que ens donen algunes persones adults amb l'atracció.
L'important és tenir clar que una relació entre una persona adulta i una adolescent no està permesa i tampoc està permesa si hi ha diferències de poder (alumnat-professorat), per exemple.
Per altra banda, una vegada tenim clares aquestes línies vermelles, hem de poder veure què fem amb els nostres sentiments. Una bona estratègia és posar distància (física i mental). Intentar coincidir poc amb ella (ara serà fàcil durant uns dies) i intentar treure-la mica en mica dels teus pensaments. Quan notis que estàs pensant massa en aquesta persona, intentar canviar de tema i pensar en una altra cosa. No és fàcil i cal força de voluntat però veuràs com mica en mica et sents millor.
https://www.personasaltamentesensibles.com/test-de-sensibilidad/
">Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico