He perdut la virginitat?
Mai m han penetrat, només alguna vegada m'havien fet dits i tal, però l'altre dia doncs vaig fer-ho amb una tia i em va ficar els dits fins al fons xd i a partir d un moment em va fer una mica de mal, però no a dins del tot, sinó al principi de la vagina. Després ella tenia una mica de sang als dits però alomillor era perque era el meu ultim dia de regla. El cas es que ara sempre que em fico el dit al principi de la vagina em fa una mica de mal i tinc dubtes de si l 'himen està trencat o no. I saber si hi ha alguna manera de saber-ho pq no vull anar al ginecoleg pq passo de dirlis als meus pares xd.
L'altre dubte és que no sé si soc verge o no, jo considero que he fet sexe però nose si he perdut la virginitat perquè per mi perdre la és amb penetració però cada cop soc mes lesbiana i crec q mai ho fare amb un noi xd.
Mariona Busto

Hola!
Doncs no t'hauria de fer mal, has mirat si hi ha alguna petita ferideta o la zona està més vermella a l'entrada de la vagina? Que no sigui aquest motiu el dolor que sents. Si el dolor no desapareix o sents molèsties, el millor seria que ho revises el ginecòleg/a.
El tema de la virginitat és un tema cultural, es considera que perdre la virginitat significa que has mantingut relacions sexuals amb penetració vaginal, generalment parlem de penis dins de la vagina. Evidentment aquest concepte es queda molt curt, ja que hi ha moltes maneres de mantenir relacions sexuals, i el penis no sempre és un "element" present dins de la relació sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga