ajuda siusplau!
Mira esque ultimament e tingut uns problemes amb unes amigues i he demanat mil vegades perdo i hem sembla que soc la unica que ho intento arreglar. Ho estic passant molt malament i buy morirme ! Les trobo a faltar i les estimo molt.
Siusplau algun consell per poder recuperarles?
Elena Crespi

Hola Adolescent 2000!
Crec que, pel que dius, ja has fet algunes coses per intnetar recuperar-les... i sembla que elles no mouen fitxa... llavors, la meva pregunta és: val la pena seguir lluitant si no et fan cas?
Una gran possibilitat que tens és anar ampliant el teu cercle d'amistat i trobar nous amics i amigues amb qui anar.
És important que les amistats et puguin valorar i tu les puguis valorar amb elles. I tens dret a escollir qui vols tenir al teu costes. Realment les vols tenir a elles?
També és possible que estigueu passant una mala època, per tant, una mica de temps potser us ajuda si intentes mantenirTe al seu costat i seguir parlant...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres