Amic depressiu
Tinc un amic que no surt de casa i no va a l'insti.l'altre dia preocupada vaig parlar amb la seva mare i té depressió forta. Què faig? Vaig a casa seva a veure com està o no el visito?
Estrella Dorca

Hola!
Quina sort que té el teu amic de tenir-te!!
Pregunta-li a la seva mare el tema de les visites, però segurament agrairà que el vagis a veure. Potser els primers dies hauran de ser visites més curtes, potser no tindrà ganes de parlar....
Fes-li saber que a tu t'agrada la seva companyia i que vols estar al seu costat. Potser més endavant podreu pactar una mica l'estona de parlar (una estona tu i una estona ell). Així també sentirà que tu el necessites i li demanes consell.
Tot i això, el més important és que el teu compromís sigui ferm. És a dir, si el vas a veure un cop a la setmana, compleix-ho. No s'hi val anar-hi un cop i prou, això segurament serà més dolorós. Sigues constant i pacient, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico